29. 4. 2008

My FriEndS...

Mám veľa známych a kamarátov, ale priateľov mám len pár... a tu sú...



Bajushiq! Moja jediná láska, ktorú ľúbim najviac na svete! Prežili sme si toho už toľko, že sa mi to nedá ani spočítať! Strašne ju ľúbim! Najviac ako sa mi len dá! A dúfam, že nám to aj dlho vydrží...



Anetka. Spoznali sme cez leto 2007, keď sem prišla na brigádu. Teraz si píšeme na chate a dúfam, že príde aj tento rok. Veľmi v pohode baba, cmukieees:-*



Julinqa. Podborová team xD Už sa poznáme dosť dlho a teraz je ešte aj moja spolužiačka, no ale stále si neviem zvyknúť. Julqa loobim tha cmaaq:-*



Môj Krtko! Strašne super dievča. Škoda, že bývame tak ďaleko...:( cmaaq



Lucinqa. Tak k tebe by som vedela naozaj veľa napísať, ale ty vieš ako ťa mám veľmi rada... aj keď teraz sa to trocha pokazilo...:( lucinqa, moc ta loobkam:-*







Petushiq. Aj keď teraz už nie sme také kamarátky ako dakedy, zabudnúť na minulosť sa nedá. S touto babou mám asi najviac zážitkov, vyrástla som s ňou...cmuqy:-*



Sisushqa. Práve tebe môžem ďakovať za to, že si ma zavolala na PDB a spoznala som takých super ľúdí! A ty vieš, že k tebe budem navždy cítíť antireumatické sklenené vankúše a drevené oči, čo v preklade znamená, že ťa mám móóóc radááá :-*



Vercinqa a Mimááá! Hech, thag s tebou mám tiež peknú kopu zážitkov. Hlavne z leta xD No, aj tak najlepšie bolo, keď sme si u teba opekali tú klobásu hnusnú! A keď si v tvojej izbe dym vysávala?! xD (a raz pôjdeš so mnou do noci von!!!) No a Mima, no takže ani neviem, čo k tebe napísať. S tebou ešte nemám veľa prežitého, ale verím, že sa to čoskoro zmení. Loobim obeee:-*



Zuzqa. Nikdy nezabudnem na tie dni, čo sme spolu prežili. Keď nás naháňal ten ujko a mňa skoro auto zrazilo xD, keď sme spolu kvasili za pancierákmi... jáááj... kde to všetko zmizlo? Som ti za veľa vecí vďačná a prepác mi, ak som ti nejako niekedy ublížila... mám ťa stále veľmi rada:-*
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára