29. 4. 2008

Anti KucbEL


Odkaz pre teba: Viem, že je to pre teba nepochopiteľné. „Prečo si založili AntiKucbel CLUB?“ Tak ja ti to teraz pekne vysvetlím. Zo všetkých členov ma nenávidíš asi najviac, ako som sa stihla dopočuť. Ja ti k tomu teda poviem len toľko. Nemám rada nadržaných 15ročných chlapcov, ktorý nevedia čo je to láska a nemám rada keď je niekto pózer! Aby si mi nič nemohol vytknúť, tak som si spravila článok o emo štýle aj o HipHop-e. Kubko, ja viem čo je emo, emo štýl sa mi páči, emáčka som a emáčkou aj ostanem! Vravíš, že ja som pózerka?! Budem sa opakovať, ale nevadí. Niekomu treba isté fakty zdôrazniť viackrát. Takže! Zamysli sa nad tým kto je pózer, ja alebo ty? Odpovedz mi na otázku: „Prečo si sa snažil byť emákom?“ Kubko, ja odpoveď viem, ale rada by som ju počula od teba. Ak sa ti páči emo štýl, tak potom prečo sa to pred kamarátmi hanbíš ukázať? Preto, že teraz práve letí HipHop a všetci sú ťažký hiphoperi? Chceš len zapadnúť?












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára