28. 8. 2008

Rybár sa po 27 rokoch vrátil z rybačky

28.08.2008 11:28 - TCHAJ-PEJ
Taiwanský rybár šokoval svoju rodinu, keď sa po 27 rokoch vrátil z rybačky.
Chu Wen-chu (58) odišiel v roku 1981 chytať ryby na Indický oceán, informovali taiwanské internetové portály.

"Po troch mesiacoch na mori sme pristáli na ostrove Réunion. Kapitán povedal tridsiatim z nás, že loď vypláva znova na more o 15 dní. Avšak, keď som prišiel o 15 dní, loď aj s ostatnými už odišla a ostal som žobrať na uliciach," povedal novodobý Robinson Crusoe.

Taiwanec sa naučil v škole po francúzsky, otvoril si na ostrove čínsku reštauráciu a trikrát sa oženil. "Prvé dve manželstvá sa skončili pre moju nejasnú identitu," vysvetľuje Chu po návrate do rodného mesta Chua-lian.

"Hrozne mi chýbala moja matka. Odkedy je moja nová žena tri mesiace tehotná, vrátil som sa domov, aby som si obnovil môj taiwansky občiansky preukaz," dodal s tým, že sa plánuje vrátiť na ostrov a požiadať tam o občianstvo.

Chu zosmutnel, keď sa dozvedel, že jeho matka zomrela pred 21 rokmi po rokoch strachovania sa o syna. Súd jeho úmrtie anuloval.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára