28. 8. 2008

Mačka prežila zamurovaná pod vaňou


ilustračné foto

27.08.2008 8:58 - BERLÍN
Štvorročná nemecká mačka menom Bonny prežila zamurovaná pod vaňou sedem týždňov. Oznámila to v utorok majiteľka zvieratka.
"Je to zázrak," uviedla Monika Hoppertová, 60-ročná vdova zo západonemeckého mesta Stadthagen. "Som silne veriaca, myslím si, že mala anjela strážneho. Som taká šťastná," dodala žena.

Bonny zmizla 19. júna, keď remeselníci vymieňali potrubie v bloku bytov, kde Hoppertová žije. Čiernu mačku videli naposledy v susednom byte, kde odstraňovali obklad okolo vane. Krátko predtým, ako vaňu opäť zamurovali, Bonny pod ňu zrejme nepozorovane vliezla.

Ôsmeho augusta, keď sused konečne započul žalostné mňaukanie spoza kachličiek, vážila mačka iba dva kilogramy namiesto pôvodných šesť kilogramov. "Nemohla som tomu uveriť. Ale keď som tam prišla, vedela som, že je to moja mačka, lebo každá má svoj typický hlas," uviedla Hoppertová.

Bonny bola už taká zoslabnutá, že veterinár majiteľke odporučil, aby ju dala zabiť. Lenže Hoppertová ju opatrovala tak dobre, že sa mačke vrátilo zdravie - kŕmila ju stravou pre mačiatka, ktorú riedila vodou. "Teraz sa má už takmer tak dobre, ako predtým. Dnes ráno mi prvýkrát skočila do postele," uviedla záchrankyňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára