20. 9. 2008

To čo nás mama naučila...

*****Moja mama ma naučila OCENIŤ DOBRE VYKONANÚ PRÁCU:*****

"Ak sa chcete navzájom pozabíjať, urobte to láskavo na dvore, práve som vyriadila!"



*****Moja mama ma naučila NÁBOŽENSTVO:*****

"Modli sa, aby to z toho koberca zišlo dole."



*****Moja mama ma nučila LOGICKY MYSLIEŤ:*****

"Prečo? Pretože som to povedala!"



*****Moja mama ma naučila PREDVÍDAŤ:*****


"Skontroluj si, či máš čisté prádlo. Čo keby ťa zrazilo auto?"



*****Moja mama ma naučila IRÓNIU:*****


"Ešte chvíľu plač a ja ti k tomu dám skutočný dôvod!"



*****Moja mama ma naučila veľa O VEDE ZVANEJ OSMÓZA:*****

"Zavri si ústa a zjedz tú polievku!"



*****Moja mama ma naučila BYŤ OHYBNÝ:*****


"Pozri sa na tú špinu, čo máš na chrbte!"



*****Moja mama ma naučila BYŤ VYTRVALÝ:*****

"Neodídeš odtiaľto pokiaľ nezješ všetok špenát!"



*****Moja mama mi vysvetlila POČASIE:*****

"Tvoja izba vyzerá, ako keby tu pred chvíľou bolo tornádo!"



*****Moja mama mi vysvetlila ŽIVOTNÝ CYKLUS:*****

"Priviedla som ťa na tento svet a môžem ťa z neho zase rýchlo dostať!"



*****Moja mama ma naučila BYŤ ZÁVISTLIVÝ:*****

"Na svete sú milióny nešťastných detí, ktoré nemajú takích dobrích rodičov ako ty!"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára